wtorek, 18 sierpnia 2009

...strona w budowie...

Witam, jak zapewne widac blog jest jeszcze w fazie tworzenia, systematycznie w miare wolnego czasu bedziemy dodawac opisy naszych podrozy, zachecam wiec do odwiedzania:))

2 komentarze:

Aga -druga połówka Jarka pisze...

Budujcie, budujcie, bo fajnie się czyta. No i fotki dorzućcie do tych ramek ;)

ps.
Miło mi,że pierniczek smakował ;)

Maniek i Dorotka pisze...

Witam serdecznie i dziekuje bardzo za pierwszy komentarz na naszej skromnej stronce, trzeba bedzie pomyslec o jakiejs nagrodzie;)
Co do bloga to buduje buduje, prace trwaja:))
Jesli chodzi o pierniczka to poprosze o jeszcze, bo jakos tak smaku "nie zalapalem";)

Prześlij komentarz